Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních systémů právě pro účely umělé inteligence v~počítačových hrách. Zabývá se konceptem swarm inteligece (inteligence roje), jako vhodné, ale nevyužívané, varianty umělé inteligence nejen pro strategické hry. Mimo jiné se tato práce pokouší o~volbu vhodné reprezentace vjemů jednotlivých smyslů pro softwarové agenty a poukazuje na náročnost tohoto problému.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních systémů právě pro účely umělé inteligence v~počítačových hrách. Zabývá se konceptem swarm inteligece (inteligence roje), jako vhodné, ale nevyužívané, varianty umělé inteligence nejen pro strategické hry. Mimo jiné se tato práce pokouší o~volbu vhodné reprezentace vjemů jednotlivých smyslů pro softwarové agenty a poukazuje na náročnost tohoto problému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.